Have a question?
Message sent סגירה

קורס בניית נכסים דיגיטליים – בניית אתר אינטרנט או נכסים דיגיטליים מבוססי וורדפרס

קורס בניית נכסים דיגיטליים מבוססי וורדפרס ואלמנטור

הי שלום, אני רן ואני שמח שהגעתם לקורס בניית נכסים דיגיטליים שמיועד גם למי שרוצה להתפתח באינטרנט בתחום הקמת אתרים ושיווק דיגיטלי אבל גם לעסקים קטנים ובכלל לכל למי שרוצה לעשות את צעדיו הראשונים בעולם הדיגיטל.
מטרת הקורס היא להכשיר אתכם לעולם כלכלי חדש שבו הדיגיטל הוא מרכז הפרנסה העיקרי – באמצעות הידע בקורס תוכלו להקים לעצמכם נכסים דיגיטליים מגוונים אפילו תוכלו ללמוד להקים אתרי אינטרנט לאחרים, מקור פרנסה מצויין.
בקורס תלמדו  אתכם לבנות אתר לעסק שלכם או נכסים דיגיטליים, תקבלו כלים וידע לשווק אותו, לדעת איך לרכוש דומיין בצורה נכונה והמלצות על אפשרויות אחסון האתר. מדובר בקורס למתחילים ולחסרי ידע מקצועי אך עבור כאלו שרוצים להתחיל ולהרוויח מהאינטרנט.
המחשבה שעומדת מאחורי פיתוח הקורס הקמת נכסים דיגיטליים היא שאתם חייבים לדעת איך יוזמים אתר, איך אתר אינטרנט עובד, איך מנהלים אותו, איך מתכננים נכס דיגיטלי וזאת על מנת שתוכלו להבין איך שיווק דיגיטלי עובד. וכמובן להיות חלק מהמהפכה הכלכלית הגדולה שאנו נמצאים בה.

כמו שאתם יודעים שיווק דיגיטלי, כיום, הוא חלק משמעותי בצרור המפתחות של ההצלחה העסקית – אם העסק שלכם לא נמצא בדיגיטל אתם מפספסים הכנסות.

מה תקבלו מהקורס?

1. תקבלו את הידע המקצועי והעדכני ביותר שבו תוכלו לקבל אתר אינטרנט  משלכם לחברה שלכם – בלחיצת כפתור אחת.. כן, כל מה שידרש מכם להקמת האתר זו רק לחיצת כפתור, בהנחה שנכין יחד, אתם ואני את כל הנידרש לפני.

2. הדבר השני שתקבלו הוא ידע לנהל את האתר שלכם בעצמכם. לצרכים שלכם בקלות ובפשטות ולפתור את מרבית התקלות – חיסכון של עשרות אלפי שקלים בשנה אם אתם מתכננים להקים אתר מצליח.

3. תלמדו לנהל את הדומיין שלכם – כלומר את הכתובת של האתר. מאוד חשוב שבעל העסק ילמד להגן ולנהל את כתובת האתר בעצמו. לא חסרים סיפורים על בעלי עסקים שמצאו את עצמם מאבדים את הזכות על בעלות הדומיין כיוון שלא ידעו במה מדובר. דומיין שהם השקיעו בו עשרות אלפי שקלים במהלך השנים. מבחינתינו דומיין טוב הוא נכס נדלנ”י לכל דבר ועניין.

4. נלמד אותכם את השפה המקצועית של בעלי אתרים על מנת שתוכלו לדעת מה צריך העסק שלכם או הפרוייקט שלכם על מנת שתוכלו להרוויח ממנו גם כסף.

5. ללמוד את יסודות השיווק הדיגיטלי וליישם את העקרונות אל תוך אתר האינטרנט. 

הסיבה שאני מלמד את הקורס לפיתוח אתרים והקמת נכסים דיגיטליים מניבים באמצעות פלטפורמת וורדפרס נובעת מכך שמדובר במוצר קוד פתוח, כלומר יש מליוני מפתחים בעולם שעובדים עליו ומקדמים אותו. ולכן מדובר במוצר חינמי בגרסתו הבסיסית. כמו כן הקוד שלכם ותוכלו לשפר את האתר במשך הזמן שתעבדו עליו. אומנם אתר אינטרנט תמיד יעלה לכם כסף, אבל באמצעות ההידע המועבר בקורס עלויות אלו יהיו זניחות באופן יחסי.

 

קורס נכסים דיגיטליים הוא בשיטת NO CODE – אין כתיבה של קוד או לימוד קוד 

הניסיון שלי בתחום ומידע אודותיי:

אני, רן ברכה, יזם אינטרנט ודגיטל מעל לשני עשורים שמתפרנס ממיזמים שונים, מייעוץ לחברות בארץ ובעולם ומנהל חברות אינטרנט בניהול חיצוני – כמו ניהול האתר תפוז בשנים האחרונות.
בעל תואר שני, מאוניברסטית תל אביב, במסלול מחקרי שוק ודעת קהל בחוג לסוציולוגיה. ובמשך שנים רבות עסקתי, ניהלתי ובניתי מחקרי שוק וניתוח התנהגות צרכנים לצורכי מחקר ובניית פאנלים עבור חברות רבות מהקטנות עד הגדולות במשק. בעיקר בדיגיטל אבל גם בתחומי שיווק אחרים.
תחת הניהול וההכשרות שלי במהלך השנים, עברו מאות עובדים וחלקם התברגו לתפקידים בכירים בתעשיית האינטרנט.
כמו כן ליוויתי ואני עדיין מלווה עשרות רבות של עסקים החלק מעסקים קטנים ועד תאגידים בינלאומיים.

אני בטוח שאוכל להביא גם אותכם להצלחה, יש לי את הסבלנות ללמד אתכם וגם את הידע לגרום לכם לקבל מוטיבציה להצלחה!

המוטו שלי הוא – לכל אחד מגיעה ההזדמנות להצליח ולהתפרנס מהאינטרנט – לכל אחד מגיעה הזכות לרכוש את הידע הבסיסי להצלחה ולזכות להכשרות בדיגיטל וכן, במחיר נגיש!

תאגידים יכולים לרכוש ייעוץ וליווי מקצועי, מדובר בסכומי עתק. לרוב העסקים הקטנים אין את היכולת לזכות לליווי אישי מאיש מקצוע אמיתי, עם השכלה מתאימה, רקורד מקצועי מוכח ומתועד.
אני בטוח שגם את העסק שלכם אני אוכל להצמיח, אם רק תצטרפו לחבורה.

מה זה נכס דיגיטלי?

כל אתר אינטרנט בן אם הוא אתר הבית של העסק שלכם ובין אם הוא אתר שנועד לייצר הכנסה פסיבית הוא – נכס דיגיטלי. הגישה שלי אומרת שאם בונים אתר אינטרנט רוצים לעשות זאת מההתחלה לא טעויות של חובבנים כמו שאמרו חז”ל “סוף מעשה במחשבת תחילה” ,כלומר לעיתים המשמעות היא שההצלחה ורמת ההכנסה מנכס דיגיטלי תנבע מהאופן שבו התחלתם את הפרוייקט שלכם, ובניינו, למי יש שנתיים לבזבז על טעויות שאפשר למנוע מראש.
אתר אינטרנט שתוכנן עם חשיבה קדימה יכול לייצר לבעליו הכנסה כנראה בין מאות בודדות של שקלים בחודש לעשרות אלפים (וגם הרבה מעבר לכך) רק אם ניגשתם לעסק בצורה נכונה. תוכלו להקים נכסים מבוססי תוכניות שותפים ואפילו חנויות דרופשיפיינג, בעצמכם.

למי מיועד הקורס?

הקורס מהווה מקור עשיר לידע כללי ויאפשר לכל מי שמעוניין להרחיב את הידע שלו וללמוד שפה חדשה – שפת הדיגיטל. אין צורך בידע מוקדם.

  1. בעלי עסקים קטנים שצריכים להרחיב את השיווק של העסק.
  2. חיילים וסטודנטים שרוצים לרכוש כישורים לשוק העבודה.
  3. כל מי שרוצה ללמוד ולהבין מעט יותר לעומק את עולם הדיגיטל

הקורס, בניית נכסים דיגיטליים, הזה יחסוך לכם כעשרת אלפים שקלים על בניית האתר ותחזוקתו, אבל בבמהלך שנה תחסכו קרוב ל 70 אלף ש”ח ע”י כך שתדעו לנהל את הדיגיתל שלכם ללא בעלי מקצוע  – במקביל הידע הנלמד יסייע לכם להניב הכנסות מהאתר.

מטרת הקורס היא לא לדחוס לכם ידע אין סופי בסילבוס שלא תוכלו ליישם לעולם – המטרה לגרום לכם לעבוד ביעילות ובמהירות וללמוד שיטות עבודה של מקצוענים בתחום.

תשמעו מה יש לבוגרי הקורסים שלנו לספר

הקמת אתר איקומרס באמצעות ווקומרס

נכס דיגיטלי ממש כמו נכס נדל"ני הוא נכס המניב לבעליו הכנסות כלשהן. בימינו שכולם מחפשים אחר השקעות פסיביות או השלמת הכנסה, הקמה של אתרי אינטרנט מאפשרת יצירת רווח נוסף.
הקורס כאמור נועד לתת לך את הכלים הראשונים להצליח בתחום מבלי לסבך אותך טכנולוגית. הקורס הוא חלק ממערך הכשרות שלם בתחומי השיווק הדיגיטלי וללא הבנה טכנולוגית הסיכויים שלכם בתחום יפחתו. אנחנו מדברים תכלס הצלחה.
כן! בהחלט תוכל לבנות אתרים ברמה טובה לאנשים בסיום הקורס. אולם אנחנו לא מעוניינים להכשיר "בנאים" אנחנו רוצים להכשיר יזמים. הקורס הוא בדגש יצירת רווחים מאתר האינטרט בין אתם אתם בונים נכס דיגיטלי ובן אם זה למטרת קידום העסק שלכם. לעסוק בבניית אתרים יכול להניב שכר נראה למי שעוסק בתחום - אולם תצטרכו להעמיק את הידע בלימוד עצמי נוסף כדי להיות מקצוענים.
כן, אנחנו יכולים לתת לך תעודת הסמכה, אבל אין באמת צורך בתעודת זו כדי להתפרנס. מה שחשוב הוא הניסיון והידע שתרכוש ותיקי העבודות שתעשה. לכן אנחנו ממליצים לבוגרי הקורס לעשות לחברים ומשפחה אתרים בשלבי ההתנסות כדי לבנות תיק לקוחות.
באופן כללי הקורס יעסוק בהקמת אתר מבוסס וורדפרס. וורדפרס זו מערכת מבוססת קוד פתוח שמאפשר שימוש חופשי. אולם תצטרכו להוציא כסף על איחסון האתר על שרת אינטרנט טוב, תאלצו כנראה לקנות מעטפת עיצובית, מפעם לפעם תוספים שונים (פלגאינים) ואולי גם להסתייע במתכנת מקצועי. אם תבינו את החורמים תוכלו לתפעל אתר ביעילות ובעלויות נמוכות מאוד ביחס למתחרים שלכם. אבל זה לא בחינם לחלוטין.
כל אחד מהסטודנטים הרשומים לקורס יכול להיכנס לפורום בניית אתרים שבאתר ולקבל תמיכה מלאה ומקצועית, כולל סיוע בפתרון בעיות.
אם תבצעו את כל השלבים בסיום הקורס אמור להיות לכם אתר בסיסי איתו תוכלו לעבוד וכן תוכלו להמשיך ולפתח אותו לבד באמצעות קורסים ההמשך.
לא, ממש לא! מדובר בקורס אלמנטור והיכרות עם וורדפרס, אין צורך בידיעת תכנות. הקורס מיועד למי שרוצה לעשות את הצעדים הראשונים בעולם הדיגטלי. הכלים כיום בניהול אתרים כל כך משוכללים שאין צורך ללמוד קוד טכנולוגי. כן צריך לדעת ולהבין איך מערכות עובד
הקורס מתאים לכל אחד שרוצה להרחיב את הידע שלו וללמוד על האופן שבו פועלים אתרי אינטרנט. להתעדכן בטכנולוגיות, להכיר את מושגי היסוד בעולם הדיגיטלי. הקורס דורש ידע בסיסי בשפה באינטרנט ובשפה האנגלית.
חלק ניכר מעדכוני הקורסים משלבים שיעורים מעמיקים בבינה מלאכותית. שיעורים שיהפכו אתכם למקצוענים בתחום, יעמיקו לכם את ההבנה באופן בו יש לנצל את המשאב הזה עבורכם ועבור הפרוייקטים שאתם מעורבים בהם.
אנחנו רואים ב AI חובה משמעותית מתוכנית ההכשרה ונוסיף ונעמיק את הידע בתחום

12-02-2024 הוספנו שיעורים ללימוד כלים המשלבים בינה מלאכותית על מנת לגביר את התפוקות, להוזיל עלויות ולהיות חלק מעולם המתפתח של הבינה המלאכותית - AI

30-03-2021 עלה שיעור על האצת אתר האינטרנט - אופן הבדיקה וכלים לשיפור המהירות

25/03/2021 עלה שיעור על כלים לתרגום האתר ובניית אתר בשפות

05/11/20 עלו שני שיעורים - האחד השימוש בתבנית אסטרה - תבנית חינמית בהרבה מקרים ועובדת מעולה עם אלמנטור.

שיעור - שימוש בסטקי הדר - ויצירת הדר שקוף - אלמנט עיצובי מאוד פופלרי בימים אלו

04/06/2020 החלטנו להרחיב את לימודי השיווק במסגרת הקורס כדי שהסטודנטים יבינו את השילבו של העולמות

תהיו הראשונים לתת סקירה

בבקשה היכנסו על מנת לקרוא את הביקורת
דילוג לתוכן