Have a question?
Message sent סגירה

קורס שיווק בפייסבוק: סדנת שיווק בפייסבוק למשיכת לקוחות באמצעות פייסבוק

ללמוד לרתום את העוצמה של מערכת הפרסום של פייסבוק

קורס שיווק בפייסבוק נבנה עבור בעלי עסקים שמעוניינים לעשות את הפעילות בעצמם מבלי להיות תלויים בחברות חיצוניות, או לפחות מעוניינים להבין את הפוטנציאל הגלום בשיווק באמצעות פייסבוק.
ניתן לראות את הסילבוס של הקורס בלשונית “תוכנית לימודים”  שמעל התמונה 

פייסבוק ואינסטגרם למרות היותם רשתות חברתיות בהם אנשים מבלים שעות מידי יום – הן למעשה פלטפורמות מהגדולות בעולם לשיווק. וכנראה הפלטפורמות המובילות כיום לקידום עסקי של עסקים קטנים וגדולים.

כל עסק וכל שירות יכולים למצוא את קהל הלקוחות שלהם באמצעות מערכות השיווק של פייסבוק, כל עסק יכול לצמוח בזכות פייסבוק.
לדעת להשתמש במערכות השיווק והפרסום של החברה זו לא פריווילגיה זו חובה אישית של כל בעל עסק או לכל מי שרוצה להתפתח בתחום.
זו כנראה חובה של כל אדם בימינו שרוצה להמשיך ולהתפרנס בשנים הקרובות לעבור סדנת שיווק בפייסבוק ולדעת את השפה הדיגיטלית זו מציאות של שוק העבודה המודרני.

קורס שיווק בפייסבוק שאנו מציעים נבנה בשיטה של “ידע אפקטיבי בלבד” – אין לנו מטרה לנפח את המידע מעבר למידע הנדרש לכם כמשווקים עתידיים. המיקוד הוא ביצור תוצאות.
זה נכון שיש צרכים שונים לשירותים שונים ולעסקים שונים. שיטות העבודה לאתרי אי קומרס שונות מאלו שרוצים להשיג לידים עבור העסק. אבל בסופו של דבר יש היגיון משותף לכל אפשרויות הפרסום. ומערכת הפרסום של פייסבוק על כלל היכולות שלה מאוד דומה בתפעול לסוגי הקמפיינים השונים.

הקורס אינו דורש ידע מקדים!

מה תלמדו איתנו בקורס שיווק בפייסבוק:

  • כבוגרי הקורס תוכלו להרים קמפיינים בפייסבוק לבד ולנהל את השיווק באמצעות פייסבוק ואינסטגרם באופן עצמאי – חיסכון מוערך של מינימום כ 24,000 ש”ח בשנה, בכך שלא תזדקקו לאנשי מקצוע שיקימו עבורכם את הקמפיינים או ינהלו את האתר.
  • תוכלו להפוך להיות גורו בתחום המקצועי שלכם, לבנות תיק לקוחות מרשים בתחומכם, לגייס עוקבים, ולייצר איתם שיח מתמיד – וכן, גם תוכלו להגדיל משמעותית את ההכנסות שלכם – אם תתנהלו בצורה מקצועית ועקבית.
  • סדנת שיווק בפייסבוק תתמקד גם בשיפור ההמרות שלכם – כלומר תלמדו להשקיע את תקציב הפרסום באופן אפקטיבי – תוציאו הרבה פחות ותקבלו הרבה יותר.
  • תלמדו איך להשתמש בכלים התומכים לקמפיינים על מנת למכור יותר ולהגדיל את הרווחים.
  • לרוכשי הקורס תהיה גישה למשך שנה – להתייעץ בפורום המקצועי, להשתתף בוובינרים, לקבל עדכונים בתחום ולראות מקרים אמיתיים לדוגמה.

גם אם יש לכם ניסיון בשיווק בפייסבוק בתחומכם וכבר התייאשתם מהפרסום, אתם לא רואים תוצאות, מרגישים שאתם מבזבזים כספים על קהלים לא רלוונטים – זה הזמן ללמוד ולהבין איך המערכות עובדות באמת.

 

מה נדרש מהתלמידים המעוניינים להצטרף לקורס?

  • למעשה לא נדרש מכם ידע מקדים – חשוב שתכירו מעט את פייסבוק כמשתמשים רגילים, אבל אין צורך בידע מוקדם בשיווק או הכירות עם מערכת הפרסום.
  • קורס שיווק בפייסבוק שלנו פתוח למשווקים בכל הרמות – ניקח אתכם מהשלב הראשון של חוסר ידע, עד שתהפכו להיות מקצוענים.
  • יותר מזה, גם אין לכם מוצר ואתם מתעניינים בתחומי כמו שיווק שותפים, כלומר להתפרנס מנכסים דיגיטליים או בקשרים עסקיים עם חברות, נלמד אתכם את השיטות למנף את הכלים של פייסבוק לכך.
  • והכי חשוב למעוניינים להשתתף בסדנת השיווק  הזו בפייסבוק חשוב שתבואו עם מוטיבציה ללמוד ורעב להצליח – תוך מעט זמן ויישום השיעורים תוכלו להתחיל להתפרנס מפייסבוק, אתם צריכים להיות נחושים לרצות להצליח ובעלי מוטיבציה ללמוד ולהתנסות. אצלנו תקבלו את כל התמיכה והידע להצלחה.

למה כדאי ללמוד אצלנו?

הידע שלנו מועבר ע”י מי שעוסק בשיווק בפייסבוק בעצמו ומנהל קמפיינים בפלטפורמה שנים רבות ובסכומים מצטברים של עשרות מיליונים עבור לקוחות שונים.
אנחנו לא מעסיקים מדריך להעביר שיעורים, אנחנו גם לא מביאים מרצים כמו מנהלים בכירים שהקצו תקציבים לעבודות שיווק אבל לא התעסקו בפועל בשיווק.
השיעורים מועברים ע”י מי שעושה שיווק בדיגיטל ולא רק כבר מעל ל 20 שנים : המרצה רן ברכה, יזם אינטרנט בעשרים השנים האחרונות, שפועל ומתפרנס באופן ישיר משיווק באמצעות פייסבוק וכלים נוספים. רן מלווה עסקים בישראל ובעולם להצלחה עסקית – תמיד בדגש של רווחיות. זה לא משנה אם אתם עסק קטן או ענק, תקבלו מרן את הפתרון המתאים לכם על מנת לפרוץ קדימה.

זה הקורס היחיד שמשלב בין תכנים מוקלטים מראש – לבין פגישות און ליין באמצעות זום.
מועדי הפגישות יתפרסמו מידי שבוע, כך שתוכלו להגיע לפגישות ולהתייעץ על הצרכים שלכם, להראות את הקמפיינים, לשמעו ולהשמיע תובנות. וכן תוכלו להגיע לפגישות ייעוץ אישיות (בתשלום נוסף) להכוונה וטיוב ביצועים.
התכנים שיועברו הם, כאמור, למטרה אחת – להביא אתכם להצלחה עסקית.

הצטרפו עכשיו והפכו להיות מומחים בשיווק באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק!

סיכום

    הקורס מיועד לכל מי שרוצה להרחיב את הידע בנושאי שיווק תוך התמקדות בשיטות לייצר לידים לעסק באמצעות פייסבוק.
    אומנם בתור בעלים של עסק יהיה לכם יותר קל להבין איך להשתמש בתכנים וליישם אותם, אולם בהחלט גם בלי עסק ניתן ללמוד ולהרחיב את הידע בתחום.
    הקורס מיועד למתחילים ולכאלו שמעוניינים להרחיב את הידע שלהם, אם אין לכם ניסיון בדיגיטל או שיווק דיגיטלי זה בדיוק הקורס עבורכם.
    הידע הנדרש כיום מבעלי עסקים או בכלל לניהול עסקי הוא רחב ומגוון. ללא הבנה והכשרות בתחום, תישארו תלויים בגורמים חיצוניים. זה עולה המון כסף וזה לא תמיד מתאים לעסק שלכם.
    זה מצויין! חברת שיווק טובה היא נכס. אבל המטרה שלכם היא ללמוד ולהבין בעצמכם על מנת לדעת להשיג תוצאות טובות יותר עבור העסק שלכם. וכך גם תהיה לכם תיקשורת מעולה עם חברת השיווק, אולי תגלו שאתם יכולים להצמוח הרבה מעבר לזה.
    הקורסים שלנו נודעים במגוון רחב של תחומי שיווק. אנחנו מאמינים שלכל אחד יש את הזכות ללמוד ולדעת לשלוט בעולמות הדיגיטל, בעלויות סבירות ושווה לכל נפש. הפרנסה העתיד של כולם תהיה תלויה בעתיד הקרוב רק בדיגיל, זה הזמן שלכם להצטרף למהפכה.
    כל הלימודים מועברים לכם ע"י מי שעושה את פעילות השיווק בפועל. אתם לומדים מהמקור – ממרצה ששמפעיל פעילות דיגיטלית ענפה, מייעץ ומלווה עסקים בארץ ובעולם, בעל ניסיון בתחום השיווק של מעל ל 20 שנים בדגיטל ושניהל חברות אינטרנט בפועל.

    תהיו הראשונים לתת סקירה

    בבקשה היכנסו על מנת לקרוא את הביקורת
    דילוג לתוכן