Have a question?
Message sent סגירה

קורס שיווק שותפים – Affiliate Marketing

מטרת קורס שיווק שותפים – ללמוד את עבודת האפיליאט באופן מקצועי, להכיר דרכי הפרנסה בתחום ולייצור נכסים דיגיטלים אפקטיבים משל עצמם .
בוגרי קורס שיווק שותפים יוכלו ליצור נכסים דיגיטליים שעמידים לשינויים בשוק, להתגבר על משברים ולמצוא עוד ועוד שיטות ליצירת רווח כלכלי נוסף שאינו מתבסס רק על השוק הישראלי המקומי.

• הקורס מיועד לכל מי שרוצה ללמוד כיצד לבנות אתר מצליח ואפקטיבי 

• הקורס זה מיועד לכל מי שרוצה ללמוד כיצד להשתמש בתוכניות שותפים, להכיר אותן ומעוניין ליצור נכס דיגיטלי שיאפשר הכנסה פסיבית / הכנסה נוספת.

• הקורס מיועד לכל מי שרוצה להעשיר את היכולות והידע בשיווק דיגיטלי. בוגרי הקורס יעשו את צעדיים הראשונים אל תוך עולם הדיגיטל ויוכלו להשתלב עם הידע הנרכש במקומות עבודה רלוונטיים.

• באופן חד משמעי, הקורס לא מיועד למי שמחפש התעשרות קלה ומהירה

לקורס שני חלקים המשלימים זה את זה:

חלק ראשון – גישה לקורס דיגיטלי מוקלט ומובנה – שבו פורטים התהליכים הטכניים הנדרשים לקמת נכס דיגיטלי – שלב אחרי שלב בהסברים מצולמים ומפורטים. בקורס הנ”ל יש חומר מקצועי רב ובחלק מהפעמים תשלחו אליו על מנת להתעמק בחומר.

את פירוט ההרצאות ניתן לראות בקישור הבא: http://bit.ly/3jsVSpK תחת “תוכנית הלימודים”.

חלק שני בקורס האפיליאט: שיעור זום ב 11 מפגשים שבועיים – כל מפגש יהיה כשעתיים אקדמיות. בהם נעסוק בתכנים מגוונים של עבודת האפיליאט, נלמד טכניקות שיווק, התמודדות עם חברות ויצירת ערוצי רווח בהשקעה תקציבית מינימלית.

סילבוס קורס שיווק שותפים – את המפרט המלא אפשר לראות בלשונית “תוכנית הלימודים” שבראש הדף:

שיעור ראשון – רקע תיאורטי על תחום האפליאציה ושיווק שותפים – איך להבנות עסק כאפיליאט מצליח
א. היכרות עם שיטות אפיליאט שונות
ב. סקירה על תכוניות אפיליאט
ג. סקירה על השוק הישראלי

שיעור שני  – שיטות מוניטזציה לייצירת הכנסות מהנכס
א. איך למצוא תוכנית שותפים שמתאימה לי
ב. שיטות לבחור את הנישה המתאימה לי
ג. שיטות וכלים למוניטיזציה ראשונית

שיעור שלישי   – קופצים למים  – הקמת פאנל מבוסס אלמנטור ווורד פרס
א. מהם פאנלים שיווקים
ב. פאנלים שיווקיים מתוחכמים
ג. היכרות עם כלי עבודה למשווקים – חלק א’

שיעור רביעי – תוכניות שותפים להירשם אליהן וסקירה של נכסים אפשריים להקמה

א. Maxbounty   
ב. Clickbank
ג. אדסנס
ד. תוכנית השותפים של אמזון

ה. היכרות עם כלי עבודה למשווקים – חלק ב’ בדגש אימייל מרקטינג.

נעבור על תבניות מוכנות להשראה לנכסים שניתן לבנות במהירות.

שיעור חמישי  – שיעור פתוח – מה הנכס שאני רוצה לבנות?

דיון בין תלמידי הקורס על הרעיונות שלהם להקמת נכסים דיגיטליים – מה השאיפות עכשיו אחרי שנחשפו לחומרים ולמידע.

שיעור שש – SEO   – קידום האתר במנועי החיפוש

  • תיכנון מילות מפתח
  • הגדרת העמודים
  • כתיבת התוכן
  • עבודה עם מערכת הקונסול של גוגל
  • עבודה עם Yoast SEO
  • מקורות לרכישת קישורים חיצוניים
  • שיטות עבודה לקידום האתר
  • ניתוח מתחרים SEMRUSH – חלק א’

שיעור שבע – פרסום במערכת הפרסום של גוגל – גוגל אדוורדס

  • שיטות פרסום שונות
  • יצירת המרות
  • שימוש בפקיסלים
  • חיבורים לאנליטיקס ולאדסנס
  • כלי קמפיינים תומכים

שיעור שמונה – פרסום במערכת הפרסום של פייסבוק לאפיליאט

  • הקמת קמפיינים מטורגטים
  • שימוש בכלי הלידים של פייסבוק
  • עבודת קידום אורגנית
  • סקירה על אינסטגרם ואפשרויות קידום לפי נישות

שיעור תשע  – רגולציה וכלים תומכים – עקרונות של משא ומתן מול חברות

  • סקירה כללית בנושא רגולציה – דיוור, הנגשה חוקי מדינות ועוד
  • איך מדברים עם מנהלי החשבונות בחברות שאנחנו מקדמים
  • יצירת אמון
  • משא ומתן מול החברות לקבל תנאים טובים יותר
  • הגברה של הרווחיות מול המשווקים
  • מניעת הונאות מצד החברות – ניהול סיכונים

שיעור עשר –  שיטות קידום נוספות וסיכום

  • פרסום וקידום ערוץ יוטיוב – עקרונות בסיס
  • קידום באמצעות Taboola Outbrain
  • דיון פתוח שאלות ותשובות והשלמת נושאים
  • הצגת נכסים של תלמידים המעוניינים בכך

חשוב – ייתכן ויהיו שינויים בנושאי הקורס בהתאם לצרכים של התלמידים. כמו כן יועלו שיעורים תומכים בהקלטות לאתר הקורס על מנת להרחיב את המידע המוגש בקורס.

אל תחליטו על רכישת קורס שיווק שותפים בלי לשמוע את נתנאל - בוגר הקורס

04-04-2021 עלתה הרצאה בנושא מיסוי הרלוונטי לעוסקים בדרופשיפינג - הרצאה מקצועית, חשוב לראות אותה למרות הקושי להתחבר לתחום

שיעור העשרה חדש בנושא מחקר מתחרים בכלים חדשים - 2024

תהיו הראשונים לתת סקירה

בבקשה היכנסו על מנת לקרוא את הביקורת
דילוג לתוכן