Have a question?
Message sent סגירה

מדיניות פרטיות ותנאים

מדיניות פרטיות ותנאי השימוש באתר

עודכן לאחרונה בתאריך ה-5   מאי, 2020

הערה מקדימה – אם אתם חולמים על “להתעשר” בחמש מאות שקלים מתביעות ספאם בגלל שקיבלתם אימייל, אם אתם תובעים סידרתים וזה חלק ממקורות ההכנסה שלכם, אם אתם לא באמת מעוניינים ללמוד אלא להתנגח עם צוות האתר או שאין לכם מטרה לצמיחה עסקית ואישית. בבקשה אל תירשמו אלינו ואל תצטרפו אלינו, אל האתר ושירותיו בשום צורה.

הדגמאות, ההמלצות, הסיפורים שמובאים במהלך הקורסים נועדו להראות לכם הצלחות יוצאות מהכלל, דוגמאות אלו אינן מהוות הבטחה להצלחה או לעשיית רווח ואינן ערובה שאתם לקוחות האתר תעשו רווח כספי. כל תוצאה תהיה מובססת לחלוטין על היכולות האישיות שלכם, המוטיבציה שלכם והזמן שתקדישו ללימוד ועבודה, על הניסיון שלכם, על יכולות אישיות, מוסר עבודה, כישורים עסקיים ונסיבות חיים משתנות ושונות. התוכנית וההכשרה אינה אחראית בשום מקרה על מעשייכם ו/או הפסדים ו/או פגיעה עסקית ו/או כל נזק שיגרם לכם. אתה האחראי הבלעדי למהלכים וההחלטות שלך וההערכה והשימוש במוצרים ובשירותים שלנו צריכים להיות מבוססים על בדיקת נאותות משלך. בחתימה אתם מסכימים שתוכניות ההכשרה של “רן ברכה הצלחה עסקית” אינה אחראית כלפייכם בשום דרך לתוצאות שלכם מכורח שימוש במוצרים ובשירותים שלנו. עיינו בתנאים וההגבלות שלנו לוויתור מלא על אחריות ומגבלות אחרות. תמיד התייעצו עם איש מקצוע באופן פרטני לגבי נושאים הרלוונטים אליכם באופן אישי.
אנחנו מאחלים לכם הצלחה.

להלן מספר דגשים שיש לתת עליהם את הדעת טרם חתימה על רכישת השירותים באתר:

  1. האתר נועד להיות מערכת לימודים והכשרות בתחומי השיווק, השיווק הדיגיטלי וההתפתחות האישית. אם יש בכם לבטים אנא הימנעו מלהצטרף לשירותי האתר.
  2. האתר עושה שימוש בקבצי קוקיז וכן שירותים נוספים של צדדי ג’ עליהם אין לנו שליטה.
  3. כחלק מהשירותים באתר תקבלו אימיילים ותצורפו לרשימות תפוצה של האתר – אם אתם לא מעוניינים לקבל מיילים מהאתר אנא הימנעו מרכישת השירות או רישום לאתר. לא נכול לספק שירותים שונים מבלי לשלוח תכנים ומידע.
  4. כל המידע באתר הוא רכוש החברה ובבעלותה.
  5. בכל בקשה פניה או אי הבנה אנא פנו במייל מקדים המתאר באופן מסודר את פרטי הבעיה. חובה לפרט ככל האפשר בצרוף תמונות מסך, קישורים, סרטוני וידאו וכו’
  6. חתימה על ההסכם מהווה הצהרה כי הובא לידיעתו של המשתמש באתר דבר קיומו של תקנון זה, ואשר עותק ממנו מצוי באתר האינטרנט של החברה, והוא מאשר בחתימתו את תקנון זה.
  7. בכל פניה של הסרה משירותי דיוור אנא שילחו הודעה במיל או הסירו עצמכם בקישורים המיועדים לכך.
  8. אנחנו מתחייבים להעביר תכנים מקצועיים אולם ישנן גישות שונות – אנחנו מלמדים את הגישה שלנו ומעדכנים אותה מפעם לפעם. יתכן ויהיו שינויים בין התכנים שלמדתם אצלנו לבני מקורות מידע אחרים. אי הלימה בתכנים או מידע למקורות מידע אחרים אינה מהווה עילה לביטול עסקאות.
  9. המידע שמועבר הוא למטרות לימודיות בלבד, ההחלטות על אופן היישום הוא באחריות המשתמשים בלבד. בנוסף אנחנו לא מתחייבים כי שימוש במידע ישפר את מצבך האישי או הכלכלי. אנחנו נסייע ככל האפשר בהעברת ידע שיתרום לסך כישורך המקצועיים. אולם אין אנחנו מתחייבים להצלחה של מי מהתלמידים או להצלחה כלל.
  10. הקורסים כוללים הפניות לרכישת שירותים, תוכנות, שירותי אחסון, שירותי קניית דומיינים וכיוצא בזה. ההפניה לשירותים מתבססת על ניסיון ושימוש אישי. ייתכן וחלק מנותני השירותים יתגמלו את החברה בהפניית לקוחות אליהם. בכל התקשרות בין תלמידי הקורס ולקוחות החברה אל צד ג’. האתר לא יהיה חלק בדיון ההתקשרות, בכל סוגיה או בעיה בכללן תקלות, שיבושים או נזקים, פגיעה במידע, מחיקת תכנים, פריצות וכו’ – בין התלמיד לבין ספקי שירות. 
  11. המוצר הוא מוצר מידע דיגיטלי – לאחר הרכישה תקבל קישור ופרטי התחברות למערכת התלמידים בה נמצא הקורס, לאחר צפייה בסרטון הראשון בקורס – “פתיחת האריזה” – לא יהיה ניתן לבקש החזר כספי מכל סיבה שהיא. יובהר ויודגש כי קורס דיגיטלי בלתי ניתן לביטול לאחר פתיחת הקורס

כללי:

  1. האתר (להלן:”האתר”) הנו בבעלות חברת אפמרקט פרוייקטים בע״מ ח.פ. 515494516 (להלן: ״החברה״) www.ranb.co.il ת.ד ליצירת קשר 39943 מיקוד 61398 תל אביב.
  2. השימוש באתר על תכניו והשירותים הניתנים בו, מוצעים לך בכפוף לקבלת כל התנאים הכלולים בתקנון זה. החברה רשאית לעדכן את תנאי התקנון מעת לעת וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בהודעה מוקדמת.
  3. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ו/או למחוק מעת לעת הוראות בתקנון זה, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש, ותנאים חדשים אלו יחייבו אותך מרגע פרסומם באתר.
  4. מומלץ לעיין בתנאי השימוש של האתר והחברה מעת לעת כדי לוודא שאתה מודע לתנאים ומקיים אותם, היות שהם מהווים חוזה מחייב לכל דבר ועניין. החברה אינה מחוייבת לעדכן את משתמשיה בעדכונים אשר יעשו מעת לעת.
  5. אם אינך מסכימה לתנאי השימוש, כולם או חלקם, הנך מתבקשת שלא לעשות כל שימוש באתר. הגלישה באתר ו/או הרשמתך לצורך קבלת שירותיו, ייחשבו להסכמה מצדך לתנאים אלה.
  6. תנאים אלה חלים על כל המשתמשים באתר לרבות מפרסמים, בעלי אתרים, משתמשים אחרים וכל משתמש או גוף העלולים להיות מושפעים מהאתר ישירות או בעקיפין.
  7. כל האמור בתקנון זה בלשון נקבה מתייחס גם לזכר ולהיפך; וכל האמור בלשון יחיד, מתייחס גם לרבים ולהיפך. אין לראות הוראה מהוראות תקנון זה כגורעת מהוראה אחרת אשר בתקנון זה. הכותרות בתקנון זה הן לצורך הנוחות בלבד. במסגרת תקנון זה – “גולשת” – כל אדם ו/או תאגיד ו/או גוף כלשהו, העושים שימוש מכל סוג באתר, בין באמצעות מחשב, בין באמצעות מכשיר הסמארטפון ובכל דרך אחרת.
  8. החברה רשאית להשעות, לחסום או להפסיק לאלתר את גישת הגולש לאתר אם יפר את תנאי התקנון.
  9. החשבון הינו אישי ואינו ניתן להעברה. המשתמש אינו רשאי לתת את ההרשאות שלנו, בין אם מדובר בתלמיד או מורה או כל סוג של משתמש לאדם אחר מלבדו. יש חובה לספק פרטים אמיתיים ומדוייקים במהלך הרישום לצורך קשר אישי וכן להמצאות מסמכים רלוונטים. באתר פועלות לניטור הפרת תנאי שימוש אלו.
  10. אין לפרסם או להעביר באמצעות האתר כל מידע שהוא שקרי, מעליב, משמיץ, מאיים, פוגע בפרטיות הזולת, פורנוגרפי, בעל אופי מיני, גזעני, או בלתי חוקי. במידה של חדש או עבירה לחברה יש את הזכות להעביר את הפרטים המפרים לגורמים האמונים. 

יצירת קשר עם מערכת האתר

  1. בכל שאלה או בקשה הנוגעות לשימוש באתר, תוכלי לפנות למערכת האתר בכתובת:  [email protected]

קניין רוחני:

  1. כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב. אין להעתיק, לשכפל, לצלם, להפיץ, לפרסם או לשמור ברשות המשתמש כל חלק מתכניו של האתר. אין לעשות כל שימוש בכל תמונה, סרטון, עיצוב, טקסט, מידע, קובץ, תוכן, שם מסחרי, סימן מסחר, לוגו או בכל זכות אחרת של האתר מבלי לקבל הסכמת החברה מראש ובכתב.
  2. אין לעשות באתר כל שימוש מסחרי בדרך של משלוח פרסומות או בכל דרך אחרת.  אין להשתמש בשם האתר, בשם החברה או מי מנציגיו בפרסומים לרבות המלצות מבלי לקבל אישור בכתב.
  3. המונחים “מידע” ו\או “תוכן” ו/או “תכנים” , כוללים מידע מכל מין וסוג, לרבות אך מבלי למצות, כל תוכן מילולי, תוכן כתוב, חזותי, קולי, אור-קולי (audio-visual) או כל שילוב שלהם, וכן עיצובם, עיבודם, עריכתם, הפצתם ודרך הצגתם, לרבות אך מבלי למצות, כל תמונה, צילום, איור, הנפשה (animation), תרשים, דמות, הדמיה, דגימה (sample), סרטון, קובץ קולי וקובץ מוסיקלי, כל תוכנה, קובץ, קוד מחשב, יישום, תסדיר (format), פרוטוקול, מאגר נתונים, ממשק וכל תו, סימן, סמל וצלמית (icon), הרצאות המועברות מרחוק (On-Line) ובאופן פיזי. כל אלה יכונו להלן: “תוכן”.

תנאי התקשרות, אספקה וביטולים

  1. לקוחות שביצעו הזמנה/רכישה דרך האתר מצהירים, כי קראו תקנון זה ומסכימים לכל הוראותיו ותנאיו ומצהירים כי לא תהיה להם או למי מטעמם כל טענה / דרישה / תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או בעלי האתר ו/או למי ממנהליו ועובדיו בכל הקשור להוראות תקנון זה.
  2. טעות לעולם חוזרת – החברה עושה את מירב המאמצים על מנת לוודא שמלאי ותכני האתר יהיו עדכניים, אך לעיתים עלולות להיות טעויות וחוסרים בלתי צפויים. אי לכך החברה אינה מתחייבת להחזיק במלאי או במידע מעודכן לשעתו את כל הפריטים ו/או הדגמים המופיעים באתר.
  3. לקוחות האתר מצהירים כי הם מודעים לכך שתכנים מקצועיים משתנים באופן טבעי ותדיר בתחומי הדיגיטל, ועל כן לא יבוא בטענות בגין שינויים אלו. בנוסף לאמור, החברה עושה כל שביכולתה לוודא כי המידע המוצג באתר הינו המידע המדויק והשלם ביותר, אך לעיתים עלולות להופיע שגיאות או אי דיוקים והחברה לא תישא בכל אחריות הנובעת מהן או קשורה אליהן.
  4. בכל מקרה בו אתם נתקלים בתוכן שלדעתכם אינו עדכני, מחובתכם לשלוח לאתר הודעה על כך לכתובת [email protected]
  5. המוצר הוא מוצר מידע דיגיטלי – לאחר הרכישה תקבל קישור ופרטי התחברות למערכת התלמידים בה נמצא הקורס, לאחר צפייה בסרטון הראשון בקורס – “פתיחת האריזה” – לא יהיה ניתן לבקש החזר כספי מכל סיבה שהיא. יובהר עוד בנושא, כי החל מהמועד בו נעשה שימוש ראשון בשירות (כלומר מבקש השירות התחבר למערכת), ומאחר שעסקינן במידע כהגדרתו בחוק המחשבים ו/או בשירות הניתן להעתקה לשעתוק ולשכפול כאמור בסעיף 4 (ג)(2) (ד) לחוק הגנת הצרכן, אזי מבקש השירות לא יהא רשאי לבטל את ההתקשרות, ולא יהא זכאי להחזר כספי, אלא על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
  6. אספקה – התוכנית תישלח במייל שיסופק בזמן הרכישה עד 12 שעות מרגע הרכישה במייל. הגישה לקורס תהיה זמינה לשנה אחת לפחות מיום הרכישה ותהיה פתוחה עד הסרת הקורס או החלפתו, כל עוד לא בוצע ביטול עסקה.
  7. כל המחירים באתר מופיעים בשקלים חדשים וכוללים מע”מ על פי דין. המחירים אינם כוללים דמי משלוח. פירוט עלויות המשלוחים מופיע בפרק “מדיניות המשלוחים” בתקנון זה.
  8. החברה רשאית לעדכן מעת לעת את מחירי הפריטים ואת תעריפי המשלוחים ו/או השירותים וזאת ללא התראה או הודעה מוקדמת.
  9. קבלת תנאים אלה אינה מהווה ואינה יוצרת בשום מובן שותפות, יוזמה משותפת, יחסי עובד מעביד, זיכיון, סוכנות או כל יחסים דומים אחרים בין החברה לבינך, ואין דבר בתנאים שיפורש או יובן כמייצר או מייסד יחסים שכאלו. תנאי זה חל על כל משתמשי האתר באשר הם לרבות מורים, משווקים ותלמידים.
  10. המחיר התקף להזמנה ו/או תשלום ו/או רכישה באתר הינו המחיר שהוצג בעת השלמת תהליך ההזמנה באתר, כולל מסירת פרטי כרטיס האשראי.
  11. לאחר הזנת פרטי כרטיס האשראי, תבוצע בדיקה של פרטים אלו ע”י חברת האשראי. במידה והעסקה תאושר תשלח על כך הודעה ללקוחות באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שהוזנה באתר וכן תישלח חשבונית דיגיטלית באמצעות שירותי חברת invoice4u. במידה והעסקה לא תאושר ע”י חברת האשראי, יקבלו הלקוחות הודעה מתאימה על כך והם יתבקשו למסור אמצעי תשלום אחר. במידה ומסיבה כלשהי לא הגיעה אליכם החשבונית, אנא בדקו בתיבת “דואר הספאם” או צרו קשר עם האתר לקבלת העתק.
  12. במידה ופיצלתם את התשלום למספר תשלומים – אנא שימו לב לריביות הנלקחות ע”י חברות האשראי וספקי התשלומים.

חוקים ממשלתיים, סמכויות שיפוט ופתרון ויכוחים 

  1. פרט למפורט במדיניות זכויות היוצרים, התנאים וכל המסמכים, טפסים ומדיניות הקשורים לאלו, כמו גם שימושך באתר או בשירות יהיו כפופים לחוקי מדינת ישראל ומפורשים בהתאם, ללא מתן אפשרות לבחירה של כל חוק או סתירה בין חוקים או הוראות, בין אם של מדינת ישראל או של כל סמכות שיפוטית אחרת, אשר יגרמו לקבלת חוקים של סמכות שיפוטית אחרת ממדינת ישראל.
  2. ועידת האו”ם לחוזי מכירות בינלאומיות של סחורה לא תהיה סמכות לתנאים אלו.
  3. הנך מסכים לפתירת כל ויכוח או טענה שעשויות להיות לך כנגד החברה ולהגיש לסמכות שיפוטית פרטית במדינה ובבתי המשפט בעיר תל אביב, ישראל.
  4. הינך מתחייב בטרם כל בקשה לתביעה ו/או בקשה לפיצוי ו/או לשבת עם החברה ולנסות לסיים את הסכסוך באמצעות מפגש ו/או באמצעות שירותי שירותי גישור מוסמכים שיוסכמו ע”י שני הצדדים. הבוררות תתקיים בעיר תל אביב.
  5. בקבלת תנאי השימוש, מסכים המשתמש שלא להשתתף ו/או לקחת חלק בתובענה ייצוגית נגד החברה, האתר ו/או מי מטעמה. 
  6. עם רישומך באתר והסכמתך לקבלת תכנים פרסומיים, תהא החברה רשאית לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני, בדואר או בטלפון סלולארי, וכן ביישומים שונים כמו וואטסאפ ו/או טלגרם ובכל דרך שהחברה תמצא לנכון – מידע בדבר שירותיה וכן מידע שיווקי ופרסומי הכולל הצעות לרכישת מוצריה השונים לרבות קורסים, הרצאות, ספרים ושירותי צד ג’. מידע זה ישוגר לתיבת הדואר ו/או כתובת הדואר האלקטרוני של המשתמש ו/או באמצעות מסרון למספר טלפון סלולארי שאותו סיפקת. באם אין ברצונך להמשיך ולקבל מידע מסחרי כאמור, תוכל, בכל עת, לבטל את הסכמתך ולחדול מקבלת המידע המסחרי באמצעות כניסה לקישור הסרה מהשירות המסופק יחד עם המידע ובדרך זו בלבד. מובהר בזאת כי התוכן עשוי להיות פרסומי גם אם הוא לא מסומן ככזה. ניתן בכל שלב להסיר את עצמכם מהרשימה באמצעות פניה במיל [email protected].
  7. בעצם השימוש באתר אתה פוטר את החברה מכל אחריות לכל פגיעה או נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר, שיגרם לך כתוצאה מדליפת פרטים אלו, ללא קשר לסיבת דליפתם.
  8. מובהר בזאת כי השימוש במוצרי החברה מהווה הסכמה לקבלת עדכונים בדוא״ל וכן כל חומר שיווקי / פרסומי אחר, כמפורט לעיל.
  9. אתה מסכים לשפות ולפצות את החברה, עובדיה, מנהליה, בעלי מניותיה או מי מטעמם בגין כל נזק, הפסד, אבדן רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם, ובכלל זה שכר טרחת עו”ד והוצאות משפט, עקב הפרת תנאי שימוש אלה.

אחריות

  1. זיכרו שהשימוש שאתם עושים באתר, על כל שירותיו, ניתן כמות שהוא (AS IS) והנו באחריותך הבלעדית.
  2. בכל מקרה של מוצר פגום החברה תחליפו ללא עלות. במידה ויש לך בעיה בגישה לתכני האתר, מחובתך לדווח באופן מידי לצוות האתר וכן תקבל הארכה בזמן הגישה לאתר. כשאתם עושים שימוש באתר (בין היתר גלישה באתר, הפעלה של השירותים, אחסון, פרסום באתר באמצעות מערכותיו השונות וכל פעולה אחרת), אתם מוותרים על כל תביעה, טענה ודרישה כנגד החברה, מי מספקיה או מי מטעמה.
  3. האתר ו/או החברה ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שייגרם למשתמשים ו/או לגולשים ו/או למזמינים ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר ו/או משימוש בתכניו, שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
  4. במידה ונפלה טעות בתיאור הפריט, לא יחייב הדבר את האתר ו/או את החברה. בכל מקרה לא יישא האתר באחריות כלשהי העולה על ערך הפריט הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר. האתר לא ישא בכל אחריות לנזק עדיף ו/או תוצאתי.
  5. האתר אינו אחראי לשימוש שיעשו הלקוחות ו/או המזמינים במוצרים המוזמנים שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או האתר לרבות כל שימוש אחר בפריטים.
  6. החברה תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוחות סבורים כי המוצרים שרכשו באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, היא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בהתאם לפרטי הקשר המופיעים בתקנון זה, והחברה תטפל בפנייה מוקדם ככל האפשר.
  7. כל שינוי בתנאיו ובהוראותיו של הסכם תנאי שימוש זה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
  8. המשתמש מצהיר כי קרא את הסכם תנאי השימוש והוראותיו, הבין את תוכנו והסכים לכל הוראותיו ותנאיו מרצונו הטוב והחופשי.
  9. כמו כן, אספקת השירותים על ידי החברה תלויה, בין היתר, בצדדים שלישיים, והחברה אינה אחראית לכל מעשה או מחדל של צדדים שלישיים ולא תהיה אחראית לכל נזק, אובדן, הפסד או הוצאה שיגרמו לגולשת או לצד שלישי כלשהו כתוצאה או בקשר עם כל מעשה או מחדל כאמור.
  10. החברה אינה מתחייבת כי היא חסינה מפני גישה בלתי מורשית למחשביה ושרתיה, ולא תהיה לה כל אחריות בגין גישה כזו. נקודת ההנחה היא שכל מערכת על היותה מאובטחת, נתונה לתקיפה ופריצה ע”י צדדים ג’.
  11. החברה אינה מחזיקה את פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות.
  12. היעדר אחריות החברה בעניין תכני המשץמשים בשירותי האתר והחברה, המשתמשים אחראים באופן בלעדי על תכני המשתמש שהם מעלים או מפרסמים באתר.
  13. החברה אינה אחראית לתוכן, לצורה, למהימנות, לאמינות ולדיוק של תכני המשתמשים, ובכלל זה אינה אחראית לפגיעה או להפרה זכויות צד שלישי או הפרה של הדין בקשר עם תכני המשתמשים או בקשר עם שימוש כלשהו של המשתמשים באתר.
  14. כשאר התכנים המופיעים ברשת האינטרנט, חשופים גם תכני המשתמשים לצפייה ולשימוש על ידי כל גולשים אחרים ברשת, החברה אינה אחראית לאבטחתם, לכל נזק, אובדן, הפסד או הוצאה שיגרמו לגולשת או לצד שלישי כלשהו כתוצאה מכך.
  15. החברה איננה אחראית לתגובות שיעוררו תכני המשתמשים או לשימוש שיעשו אחרים בתכני המשתמשים (למשל, פגיעות בזכויות קניין רוחני). אנא זכרו זאת, בין היתר כשאתם מפרסמים תוכן אשר עלול לפגוע או להתגרות בכל אדם אחר. בנושאי תוכן שלמשתמשים בפורומים, החברה פועלת בשיטת דיווח הסרה – שילחו קישורים ולמייל התמיכה עם הסבר מופרט על מהות הבעיה ואנו נטפל בהסרת מידע.
  16. הקורסים כוללים הפניות לרכישת שירותים, תוכנות, שירותי אחסון, שירותי קניית דומיינים וכיוצא בזה. ההפניה לשירותים מתבססת על ניסיון ושימוש אישי. ייתכן וחלק מנותני השירותים יתגמלו את החברה בהפניית לקוחות אליהם. בכל התקשרות בין תלמידי הקורס ולקוחות החברה אל צד ג’. האתר לא יהיה חלק בהתקשרות ולא יהיה אחראי או חקל מכל התקשרות בין הלקוחות והתלמידים לבין צדדים ג’. בכללן  סוגיות או בעיות הכוללות  תקלות, שיבושים או נזקים, פגיעה במידע, מחיקת תכנים, פריצות וכו’ – בין התלמיד לבין ספקי שירות. 

הפרטיות

  1. הגלישה באתר והשימוש בשירותים הכלולים בו מהווה הסכמה מצידך לכך שהחברה ו/או צדדים שלישיים יבצעו פיקוח ומעקב ממוחשב על דפוסי הגלישה שלך והשימוש שאת עושה בשירותים, בין היתר באמצעות מיקומם וקריאתם של קבצי “עוגיות” (cookies – קבצי טקסט שהדפדפן שלך יוצר לפי פקודה “אלומות רשת”; web beacons – קבצים גראפיים זעירים בעלי מזהה יחודי ואמצעים דומים אחרים; אשר מטרתם בין היתר לסייע באיסוף מידע אודות הצפייה והשימוש באתרי אינטרנט והתאמת הפרסומות) או התכנים שיוצגו בפניך לנושאים שיעניינו אותך.
  2. החברה נעזרת בצדדים שלישיים לצורך הפעלת שירותים מסוימים כמו חברת הזרמת הוידאו, מערכת CRM וכו’ ההסכמה לתנאי הפרטיות חלים על כל השירותים בהם מסתייעת החברה.
  3. החברה נעזרת בצדדים שלישיים, ביניהם חברות פרסום, לצורך הצגת פרסומות באתר ו/או מתן שירותים אחרים. יתכן כי חלק מהפרסומות ו/או השירותים מגיעים משרתים של צדדים שלישיים.
  4. יתכן שצדדים אלה אוספים מידע אודות פעילותך גם באופנים שאינם קושרים לחברה. כן יתכן שצדדים אלה, משתמשים במידע (שאינו כולל מידע אישי, כהגדרתו להלן), על פעילותך ברשת, בין היתר על מנת לספק פרסומות למוצרים ושירותים שעשויים לעניין אותך; כל זאת בכפוף למדיניות פרטיות אשר יתכן כי היא שונה ממדיניות הפרטיות של האתר. תוכלו לחפש את המידע הרלוונטי והמפורט באתריהם של אותם צדדים שלישיים, למשל בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכו’
  5. אם אתם מעוניינים במידע נוסף בנוגע לתהליך זה, ואם ברצונך לדעת כיצד ניתן למנוע מצדדים שלישיים מסוימים להשתמש במידע כאמור, לחצו כאן http://www.networkadvertising.org/managing/opt_out.asp.
  6. כמו כן, באפשרותך למצוא את ה-Cookies באמצעות הדפדפן שלך ולמחוק אותן, או לבחור להימנע מקבלת Cookies באמצעות שינוי ההגדרות בדפדפן [לדוגמא – אם את משתמשת במערכת ההפעלה “חלונות” ובדפדפן מסוג אינטרנט אקספלורר, תוכל למצוא את ה – Cookies בספריה c:windows.cookies וכן ב- c:windows.Temporary Internet Files.]. זכרי שנטרול ה – Cookies עלול לגרום לכך שלא תוכלי לעשות שימוש בחלק מהשירותים והתכונות באתר וכן לא תוכלו להיכנס לאתר ולצפות בתכנים בניטרול אפשרויות אלו.
  7. חלק מהשירותים המוצעים באתר טעונים הרשמה. במסגרת ההרשמה תידרשי למסור מידע אישי. חלק מהשדות הינם שדות חובה. לא חלה כל חובה חוקית למסור את המידע האישי האמור, אולם ללא מסירת הנתונים המתבקשים בשדות החובה לא תוכלי להירשם לשירותים הטעונים רישום. יובהר, כי השימוש בשירותים המוצעים באתר מהווה הסכמה מפורשת למסירת המידע האישי, שכן כאמור – ללא מידע זה לא ניתן להשתמש בשירותים המוצעים כאמור.
  8. כמו כן, יתכן שמסרת או תמסרי מידע אישי בדרכים נוספות, לרבות בהודעות שתשלחי לחברה (לרבות דוא”ל ופניות ב”צור קשר”, טלפוניה, וואטסאפ ועוד). גם ביחס למידע אישי זה לא חלה כל חובה חוקית למוסרו ואת מוסרת אותו ביוזמתך ומרצונך החופשי.
  9. “מידע אישי” משמעותו כל מידע מזהה, לרבות שם, מספר טלפון, כתובת מגורים, כתובת דואר אלקטרוני, וכל מידע אחר בעל אופי מזהה.
  10. במידע האישי שיצטבר באתר יעשו השימושים הבאים בחלקם או ברובם וייתכן שאף באמצעים נוספים שלא פורטים כאן.
  11. ידרש זיהוי אישי בכל פניה על מנת לספק שירות טוב יותר.בפניות למטרת הצעת שירות נוספים או הרחבת השירותים הקיימים. כדי לספק לך את המידע, השירותים והפרטים שביקשת.
  12. זאת גם כדי לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני (על פי הכתובת אותה מסרת) ו/או באמצעות מערכת המסרים האישיים באתר עלוני מידע, עדכונים, הזמנות ו/או עדכונים לעניין אירועים, קישורים, הודעות, פרסומות, חומר, מידע לרבות פרסומי או שיווקי, וכל מידע אחר שאנו מאמינים שתמצאו בו עניין מכוח השימוש באתר ו/או מי משירותיו.
  13. אם אין ברצונך להמשיך ולקבל מידע מסוג זה באמצעות דואר אלקטרוני, תוכלי, לבטל את הסכמתך ולחדול מקבלת המידע המסחרי באמצעות פניה לחברה [email protected]
  14. ייתכן שבמקרים מסויימים נאלץ להסיר את המשתמש מהאתר בשל מגבלות פרטיות אותם יעלה המשתמש מצידו. המשתמשים באתרים באישורים מבינים כי החברה לא תוכל בהכרח לספק שירות תחת מגבלות פרטיות שונות.
  15. המידע שתמסור יישאר באתר או המערכות התומכות והחברה תעשה את מירב המאמצים להגן על מידע זה.
  16. ואף על פי כן בשימוש בתכני האתר המשתמש מאשר כי הוא מודע לכך כי ייתכן והאתר יפול קורבן לאימוים חיצוניים ולעולם לא תהיה הגנה של 100% בשמירה על המידע באתר.
  17. המידע של המשתמש לא יועבר לגורמים צד ג’ למטרות מסחר במידע.
  18. המשתמש מתבקש לא להעלות מידע אישי שעלול לפגוע בו אל האתר. כמו כן המשתמש מבין שגם מערכות ההתכתבות והמסדרים בכללן מערכת הפורומים ניתנות לחשיפה. ועל כן מתבקש בכל לשלון של בקשה לעזות באתר שימוש למטרות מקצועיות בלד.
  19. אם אין ברצונך שיוצג לך מידע מסוג זה באמצעות מערכת המסרים, אנא הימנע מעשיית שימוש בה.
  20. כדי לשמש לצורך בקרה, פיקוח, פיתוח ושמירה על איכות השירותים, רמתם ותקינותם ולצורך קיום הוראות כל דין.
  21. לצרכי האתר והחברה ובכלל זה שירות וסקרים, פרסום מפולח, ניתוח סטטיסטי ושיפור השירות והעיצוב של האתר. והכן התאמת מערך התצוגה הויזואלי בהתאמה אישית.
  22. בכתיבת תגובה באתר שלנו, באפשרותך להחליט אם לאפשר לנו לשמור את השם שלך, כתובת האימייל שלך וכתובת האתר שלך בקבצי עוגיות (cookies). השמירה תתבצע לנוחיותך, על מנת שלא יהיה צורך למלא את הפרטים שלך שוב בכתיבת תגובה נוספת. קבצי העוגיות ישמרו לשנה.

  23. אם אתה מבקר בעמוד ההתחברות של האתר, נגדיר קובץ עוגיה זמני על מנת לקבוע האם הדפדפן שלך מקבל קבצי עוגיות. קובץ עוגיה זה אינו מכיל נתונים אישיים והוא נמחק בעת סגירת הדפדפן.

  24. כאשר תתחבר, אנחנו גם נגדיר מספר ‘עוגיות’ על מנת לשמור את פרטי ההתחברות שלך ואת בחירות התצוגה שלך. עוגיות התחברות תקפות ליומיים, ועוגיות אפשרויות מסך תקפות לשנה. אם תבחר באפשרות “זכור אותי”, פרטי ההתחברות שלך יהיו תקפים למשך שבועיים. אם תתנתק מהחשבון שלך, עוגיות ההתחברות יימחקו.

  25. כתבות או פוסטים באתר זה עשויים לכלול תוכן מוטבע (לדוגמה, קטעי וידאו, תמונות, מאמרים, וכו’). תוכן מוטבע מאתרי אינטרנט אחרים דינו כביקור הקורא באתרי האינטרנט מהם מוטבע התוכן. אתרים אלו עשויים לאסוף נתונים אודותיך, להשתמש בקבצי ‘עוגיות’, להטמיע מעקב של צד שלישי נוסף, ולנטר את האינטראקציה שלך עם תוכן מוטמע זה, לרבות מעקב אחר האינטראקציה שלך עם התוכן המוטמע, אם יש לך חשבון ואתה מחובר לאתר זה.

  26. במידה ותגיב/י על תוכן באתר, התגובה והנתונים אודותיה יישמרו ללא הגבלת זמן, כדי שנוכל לזהות ולאשר את כל התגובות העוקבות באופן אוטומטי.

  27. עבור משתמשים רשומים באתר (במידה ויש כאלה) אנו מאחסנים גם את המידע האישי שהם מספקים בפרופיל המשתמש שלהם. כל המשתמשים יכולים לראות, לערוך או למחוק את המידע האישי שלהם בכל עת (פרט לשם המשתמש אותו לא ניתן לשנות). גם מנהלי האתר יכולים לראות ולערוך מידע זה.

  28. אם יש לך חשבון באתר זה, או שהשארת תגובות באתר, באפשרותך לבקש לקבל קובץ של הנתונים האישיים שאנו מחזיקים לגביך, כולל כל הנתונים שסיפקת לנו. באפשרותך גם לבקש שנמחק כל מידע אישי שאנו מחזיקים לגביך. הדבר אינו כולל נתונים שאנו מחויבים לשמור למטרות מנהליות, משפטיות או ביטחוניות.
  29. לצוות שלנו יש גישה למידע שסיפקת לנו. לדוגמה, מנהלי מערכת ומנהלי החנות יכולים לגשת לפרטים הבאים:

    • פרטי הזמנה כגון הפריטים שנרכשו, מועד הרכישה והכתובת למשלוח, כמו גם
    • נתוני לקוח כגון השם, כתובת האימייל, פרטי החיוב וכתובת משלוח.

    לצוות שלנו יש גישה למידע זה כדי לעזור לך להשלים הזמנות, לעבד החזרים כספיים ולספק לך תמיכה.

  30. אנחנו מקבלים תשלומים באמצעות PayPal. לצורך עיבוד התשלום, חלק מהנתונים יועברו ל-PayPal, כולל מידע שנדרש לעיבוד התשלום או לתמיכה בו, כגון הסכום הכולל של הרגישה ופרטי החיוב. ניתן לעיין במדיניות הפרטיות של PayPal לפרטים נוספים.

תקנון זה המכיל גם את תנאי השימוש ותנאי הפרטיות משתנה מפעם לפעם, היכנסו להתעדכן בשינויים.

תאריך תיקון אחרון 14-05-2020

.

דילוג לתוכן