Have a question?
Message sent סגירה

בלוג שיווק

אם אתם מייצרים לידים לעסק שלכם, זו כנראה השיטה הטובה ביותר כיום להמיר אותם ללקוחות משלמים. אנשים משאירים פרטים אבל הם ממש פוחדים לענות לטלפונים לא מוכרים בימים אלו ולכן לידים רבים פשוט נזרקים בגלל אחוזי מענה נמוכים.

לכן יצרתי לכם הסבר קצר איך להשתמש בוואטסאפ ככלי לביצוע מכירות:

פייסבוק הוא מנוע לייצירת לידים מצויינים עבור העסק שלכם – “לידים” אלו לקוחות מתעניינים בשירות שאתם מציעים. רובות משיטות השיווק כיום מתמקדות בהשגת פרטי הלקוח, זאת על מנת שנוכל ליצור איתו קשר פעם נוספות ולא לאבד אותו אחרי מפגש קצר אחד בעמוד הפרסום.

בחודשים האחרונים לקוחות ממש מעדיפים את יצירת הקשר הראשוני באמצעות וואטסאפ מהסיבות הבאות:
1. עומס ביצירת קשר מחברות שונות
2. מוקדים לא מוזהים שיוצרים קשר ולא “משחררים” את הלקוח
3. ניסיונות הונאה
4. פניות שונות מגורמים שלא מעוניינים לענות אליהם
5. חלק מהלקותות עסוקים מאוד ומעדיפים לענות בזמן שנוח להם – קל להם לחזור להודעת וואטסאפ בזמן שנוח להם

כשאנחנו שולחים ללקוח הודעת וואטאסאפ קצרה – המכילה את שם העסק שלנו, השירות שאותו אנחנו מספקים וכן את מספר הטלפון שניצור ממנו קשר. הלקוח מקבל תחושת ביטחון וכך ניתן ליצור איתו קשר נעים שיוביל למכירה אפקטיבית.

ההמלצה שלנו לשלב בכל מערך המכירות שלכם, הודעות ואוטסאפ, אצלנו הן ממש סיעו בהגדלת המכירות בפרוייקטים שונים. עד כדי כך שבחלק מהמקרים כל שיטת השיווק מתבססת על התקשרות באמצעות וואטסאפ. אם תצרפו לפניות האלו מענה איכותי ומכירתי תגלו שבעסק שלםכ תרחשים דברים נפלאים.

הטיפ הזה הוא חלק מטיפים נוספים שאנחנו מעבירים בקורס פייסבוק, קורס שנועד ללמד אתכם להשיג תוצאות מעולות באמצעות יצירת קמפיינים בפייסבוק.
בימים של אי וודאות עסקית אתם מחוייבים לעשות הכל על מנת למקסם את הביצועים המכירתיים שלכם ולכן הקורס נמכר במחיר בדיחה ביחס לתמורה שתרוויחו ממנו.

דילוג לתוכן