Have a question?
Message sent סגירה

בלוג שיווק

שנת 2020 מסתיימת לה בקרוב וזה הזמן שלכם לשדרג את היכולות שלכם לקראת 2021. השנה גילינו שרבים מאלו שלא שמו דריסת רגל בעולמות הדיגיטל פשוט נפלטו משוק העבודה. זה הזמן לצבור כישורים בתחומים של דרופשיפינג, ניהול עסקי, אפיליאט, ללמוד לפרסם את עצמכם לבד ואפילו ללמוד מעט קידום אתרים.

גם אם אתם מפעילים עסק משלכם, חשוב שתלמדו כבר איך לנהל אותו בעצמכם. אתם לא יכולים להמשיך ולהיות תלויים באנשי מקצוע יקרים, שלא תמיד מתאימים לעסק שלכם. אתם חייבים להבין את העבודה בצורה טובה יותר בעצמכם – אתם חייבים לפתח עצמאות מלאה מבחינה עסקית. אנחנו נמצאים בתקופה שאתם חייבים להיות אנשי השיווק הכי טובים של עצמכם.

נושאים שאתם פשוט חייבים ללמוד ולהבין לבד בשיווק דיגיטלי:

1. ללמוד עבוד עם canva – תוכלו לעצב בקלות את חומרי המדיה שלכם. אנחנו נדרשים היום יותר מתמיד לייצר חומרי מדיה – בין אם אלו תמונות של מוצרים שאנחנו משווקים ובין אם אלו תמונות ואמירות שלנו, עצמנו. הכמויות האדירות והדרישה לאיכות מחייבת אתכם כבעלים של עסק ללמוד לייצר, לפחות את חלק מהתוצרים בעצמכם. עלות עבודה מול מעצב הינה יקרה ולא מתאימה לרבים מהעסקים.

2. לנהל את פרסומות ה PPC שלכם – מערכות הפרסום של פייסבוק וגוגל עושות המון פעולות לבד. זה נכון שלאיש מקצוע יש יתרון ויש ניסיון מרובה. אבל אם העסק שלכם משווק עד סכומים של כ 2000 ש”ח בחודש. תלמדו אתם למקסם את תוצאות הפרסום שלכם. זה חסיכון אדיר ברמה השנתית והבנת המערכות בתפעול אישי תפנה לכם משאבים רבים יותר שיצאו להרכשת לידים ולא לתשלום על שירות.
בשלב מסויים כשתגדלו עסקית, תוכלו לקחת איש מקצוע, אבל תבינו בדיוק מה הוא עושה, תוכל לייצר תהליכי בקרה על העבודה שלו ולבחון האם ניתנת לכם תמורה ממשית לעסק. תתפלאו כמה אנשי מקצועת בכירים, שמרוויחים 6 ספרות בחודש מנהלים את השיווק הדיגיטלי שלהם לבד.

3. לדעת לייצר לידים עבור העסק – לידים הם “החיים” של העסק, בלי לידים אין רכישות. אתם חייבים להכיר את הטכניקות ליצור לידים אפקטייבים, אתם ממש חייבים להבין איך לתפעל את הלידים, איך לטפל בהתנגדויות, ואיך לגרום ללידים אלו לרכוש יותר, הרבה יותר.

4. לפתוח חשבון בלינקדאין – לינקדאין הפכה להיות רשת חברתית משמעותית עבור העסק. גם אם ממש לא בא לכם להופיע בה, אתם נידרשים כיום לעשות זאת מבחינה עסקית. לקוחות מבררים עליכם, חברות שמוציאות מכרז בודקות את המידע אודותיכם שם. חשוב להופיע בלינדאין, חשוב לנהל פרופיל מעולה, חשוב לגלות נוכחות פעילה ברשת הזו.

5. למצוא נישה חדשה ויחודית לעסק שלכם, באמצעותה תרחיבו את מעגל הלקוחות שלכם. השוק מוצף כיום, לא משנה באיזה תחום. אין ספור אנשים מוכשרים נלחמים על כל שקל פנוי ומציעים את השירותים שלהם במחירים זעומים.
שנו גישה, אל תיכנסו למלחמת מחירים כדי לשרוד. תמצאו נישה חדשה, ייחודית בתחום שלכם ו”פצחו” אותה מקצועית.
תיזמו שירותים חדשים, תשלחו ללקוחות שלכם מידע על כך, פרסמו את השירות החדש שלכם ופרסמו את המידע אודות השירותים האלו.

אל תיכנסו למלחמת מחירים ותמכרו שירותים בזול!

חנוכה הוא החג האחרון בכל שנה אזרחית, הוא האתת שלנו להתכונן לשנה חדשה. זו האחרונה, בלשון המעטה לא היתה שנה טובה לרוב העסקים. אבל מה שחשוב הוא שהחיים ממשיכים, והכלכלה תחזור להתפתח ולרוץ קדימה. משברים תמיד נראים לנו כ”סופיים”, אבל בפועל החיים ממשיכים הלאה והכלכלה ממשיכה לעבוד ובדיוק בגלל הסיבה הזו, אתם חייבם לנוע קדימה. ל אלשקוע לדכדוך ולא להיות קורבן של הכלכלה, לא מבטיח לכם שזה קל, אזל זה בהחלט אפשרי.

אתם חייבים ללמוד שיווק עצמי, זו פשוט חובה, אחרת תמתינו ללקוחות שלא יגיעו.
קל להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי, להכיר אותו ללמוד אותו, תנו לעצמכם את המתנה הכי חשובה לשנת 2021 – ותכשירו את עצמכם לכלכלה החדשה.

דילוג לתוכן