Have a question?
Message sent סגירה

קורס דרופשיפינג מציאת רעיונות למוצרים ועד הקמת חנות דרופשיפינג עובדת

מטרת קורס  דרופשיפינג – להגיע לחנות פעילה ועובדת תוך חודש וחצי מתחילת הקורס.
רבים מתעניינים כיום בנושא של דרופשיפינג, כלומר הקמת חנות ללא החזקת סחורות המאפשרת פעילויות מסחר באון ליין לכמעט כל מקום בעולם. 
היופי בלימודי דרופשיפינג הוא שבסיום הקורס אתם תוכלו להבין ולדעת שיווק דיגיטלי ברמה גבוהה מקצועית. כלומר תוכלו ליישם את כל המידע שקיבלתם בקורס בעצמכם, על החנות שלכם או אפילו להשתמש בידע שיאפשר לכם להתפתח עוד בעולם הדיגיטל.

הסגרים של השנה האחרונה הוכיחו לכולנו ש”אסור לשים את הביצים בסל אחד” כלומר עלינו למצוא פתרונות נוספים לפרנסה שאינה תלויה במקום או במדינה. שיווק דיגיטלי בכללותו מאפשר לנו להתפרנס מהמון אפיקים שונים שאינם תלויים בכלכלה המקומית. ועל כן הקורסים שלנו מתוכננים כך שתוכלו להתחיל את ההתפחות המקצועית שלכם בשיווק דיגיטלי בצורה מקצועית. אנחנו מלמדים את התכנים החשובים מבלי לנפח את הקורס במידע שהוא לא רלוונטי לדרישות השוק.

אתם מוזמנים לשאול בכל שאלה – באמצעות הוואטסאפ. 

תלמיד הקרוס מקבלים תמיכה אישית ומצטרפים לסדנאות עבודה והרצאות משותפות בזום – נלחמים על ההצלחה של התלמידים!

קצת מידע על המחזור הבא של קורס דרופשיפינג

קורס הדרופשיפינג מורכב ממספר שיעורים ואלו עיקרי התוכן :

בנוסף על השיעורים המוקלטים מידי שבוע החל מה 01-02-2021 יום שני, 19:30 בערב – יהיו לפחות 8 מפגשי זום, באורך של כשעתיים אקדמיות לפחות-  לעבודה משותפת ולימוד תכניים יחודיים לפיתוח החנות.

א. חלק ראשון של הקורס: יסודות הדרופשיפינג  – מציאת רעיונות למוצרים למכירה בדרופשיפינג

שיעור 1 – הבנת הרעיון של עבודה בדרופשיפינג מבוסס אלי אקספרס ללא החזקת מלאים.

א. איך למצוא מוצר ואיך להחליט עליו
1. חיפוש מוצר מנצח.
2. חיפוש לפי טרנדים ומערכות ניטור
ב. איך לעבוד מול ספק
ג. איך להרוויח מתוכנית השותפים של אלי אקספרס
ד. שיעורי בית

שיעור 2  –   החלטה על המוצרים שיבחרו לחנות הדרופשיפינג
א. מעבר על שיעור הבית
ב. החלטה על המוצרים שיבחרו – דיון לימודי
ג. תיכנון פאנל המכירה
ד. שיעורי בית

שיעור 3
היכרות עם ממשקי מכירה שונים – וורדפרס + שופיפיי
היכרות עם נכסים תומכים לפרוייקט

דיון על הקונספט הנבחר של כל אחד – וכיוון עבודה

ב. קורס  דרופשיפיינג – וורקשופ– להגיע לחנות מבוססת דרופשיפינג אליאקספרס פעילה
4 שיעורים בזום – גישה לשיעורים מוקלטים – אורך כל שיעור 1.5- 2 שעתיים

 המטרה – הקמת חנות עובדת תוך חודש 1 שמוכרת לפחות מוצר אחד

שיעור 1 – נלמד לקנות דומיין, חיבור לשרת – התקנת וורדפרס + התקנת אלמנטור. + גישה למיני קורס תפעול אלמנטור ווורדפרס.

שיעורי בית

שיעור 2
א. איך כותבים תוכן לאתר
ב. תנאים והגבלות
ג.  עיצובי תמונות  – נלמד להשתמש בקאנווה – canva
ד. נעבוד יחד על האתרים ונגדיר אותם נכון.
ה. חשבונות לסליקה –
שיעורי בית

שיעור 3 – היכרות עם מערכת הפרסום של פייסבוק. והקמת קמפיין ראשון איקומרס משותף בלייב.
שיעורי בית.

שיעור 4 – ניתוח המידע של הקמפיינים עבור החנות שלכם
שיפור ביצועי קמפיין
רעיונות להמשך הדרך

שיעורי העשרה והעמקת הידע בשיווק דיגיטלי בדגש שיווק לחנויות דרופשיפינג:

המטרה שלנו שכל תלמיד קורס דרופשיפינג ידע לפעול בשוק המתפתח של תחום המסחר הדיגיטלי. חנויות דרופשיפינג הן כלי מעולה להתאמן בשיווק ולצבור ידע רב בתחום ולמכור סחורות שלא השקעתם בהם כסף. אתם יכולים להתאמן על כמעט כל כלי שיווקי. הקורס הזה מצויין גם עבור מי שרוצים לעשות הסבה לשיווק דיגיטלי, ולהגיע עם ניסיון רב לראיונות עבודה.

1. קמפיינים ייעודיים באמצעות אאוטבריין לחנויות דרופשיפינג – Outbrain, היא מערכת לפרסום מאמרים, אנחנו מלמדים שיטה ייחודית למכירה באמצעות מאמרים.

2. מכירות באמצעות הכלים שגוגול נותן לנו – אנחנו מלמדים כיצד להשתמש בכלי הפרסום של גוגול על מנת להגדיל את מערך המכירות שלנו. פרסום בחיפוש של גוגול, פרסום ברשת המדיה ופרסום בגוגל שופיינג.

3. הכשרה בתיכנון נכון של האתר כך שיוכלל להינות מתנועת גולשים ממנועי החיפוש בדגש על גוגל. תיכנון נכון של תוכן האתר יכול ליצור מהחנות בטווח הארוך, נכס דיגיטלי משמעותי.

אתם חייבים ללמוד דיגיטל זו לא עובדה – דרופשיפינג היא אחת השיטות המצויינות ללמדו שיווק בכלל וגם ללמוד להתפרנס מהאינטרנט בפרט. בין אם תחליטו להתמסר רק לעבודות אינטרנט ובין אם תמשיכו בעבוה הרגילה שלכם. באמצעות קורס דרופשיפינג זה תוכלו לבצע את הצד הראשון שלכם לעולם מרתק עמוד בהזדמנויות עסקיות.

תשמעו את התלמידים שלנו מה הם חושבים על קורס הדרופשיפינג

דרופשיפינג הינה שיטה המאפשרת לסחור באמצעות חנויות און ליין במוצרים הנשלחים ישירות מהספקים, ללא ניהול מלאים, ללא התעסקות ביבוא ויצוא - רק עבודת שיווק טהורה.
כל הקורסים שאנחנו מלמדים הם בשיטת NO CODE - כלומר ללא תכנות בכלל. תצטרכו ללמוד ידע טכני בסיסי אבל כזה שנגיש לכולם.
קורס הדרופשיפינג מתאים לכל הגילאים החל מבני נוער בגירים ועד גילאי הגיל השלישי. כל המ שצריך הוא רצון ללמוד ולהתפתח לעולם חדש
הקורס הינו קורס דרופשיפינג יישומי, המטרה שהתלמידים יייסמו את הקורס עם חנות פעילה ועובדת ועם מערך שיווק לדרופשיפינג המנוהל נכון.
הצוות שלנו תומך את התלמידים, כל תלמיד שייסתבך עם ההקמה יקבל תמיכה מקצועית ונסייע לו בהדרכה או אפילו בפועל בהקמת החנות. חובת התלמידי ללמוד את כל החומרים, אבל נעזור לכל תלמיד במשימת ההקמה של החנות על מנת שתסיימו את הקורס בהצלחה
בפרוש אנחנו לא מתחייבים להצלחות כספיות. אנחנו כן מתחייבים שבוגרי הקורס שילמדו, ישקיעו, יתרגלו, ישאלו, יתייעצו ויקימו פרוייקטים. ישלטו בידע נרחב בתחום המסחר הדיגיטלי. קורס הדרופשיפינג הוא הדרך שלכם להיכנס בצורה מהירה אל עולם הדיגיטלי, באופן ממוקד ומקצועי.
דרופשיפינג היא שיטה לשיווק מוצרים שמבובסת על היכולת של בעל אתר לייצר תנועת גולשים המעוניינים לרכוש מוצר. בקורס אנחנו לומדים דרופשיפינג מבוסס שליחת מוצרים מאלי אקספרס, אבל כל אחד מכם יכול למצוא ספקים אחרים ולווק את מוצריהם. למעשה אנחנו מדגישים שהקורס הוא הדרך שלכם אל עולם מרתק של שיווק דיגיטלי ומסחר דגיטלי בצורה קלה וללא השקעות פיננסיות. דרופשיפינג הוא חוקי כל זמן שאתם משווקים מוצרים שאינם עוברים על החוק במדינות השונות.
24-11-2021 עלה שיעור דרופסרוויס, איך להתפרנס ממכירת שירותים של אחרים. כנראה המקום היחיד בישראל שבו תחשפו לשיטה שניתן להקים כמעט ללא השקעה - חברה פעילה בתחום השיווק הדגיטלי. מדובר בהרחברה לדרופ שיפינג
16-05-2021 עלה מדור ניתוח מתחרים של מוצרים פופולרים וגם הדרכה על תחום הפאזלים - עם דוגמאות של חנויות בתחום.04-04-2021 עלתה הרצאה בנושא מיסוי הרלוונטי לעוסקים בדרופשיפינג - הרצאה מקצועית, חשוב לראות אותה למרות הקושי להתחבר לתחום26-03-2020 - עלה שיעור הסבר על אפשרויות ניהול אתר במספר שפות והתרגום שלו20-01-2020 עלה שיעור העשרה באסטרטגיית דרופשיפינג ל 2021כמו כן עלתה משימה לתיכנון פעילות - זו משימה לא מחייבת היא בעיקר עבורכם, ניתן יהיה לקבוע משוב עם המנחים לדיוק המטרות והיעדים07/03/2020 - עלו 2 הדרכות על התקנת האתר ושימוש בcloudflare כשכבת הגנה עלתה הרחבה להדרכת ה SEO לאתר הדגמה על אתר חי

תהיו הראשונים לתת סקירה

בבקשה היכנסו על מנת לקרוא את הביקורת
דילוג לתוכן