קורס שיווק שותפים – Affiliate Marketing

מטרת הקורס – ללמוד את עבודת  האפיליאט, דרכי הפרנסה בתחום וליצור נכס דיגיטלי אפקטיבי .
בוגרי הקורס יכוו ליצור נכסים דיגיטליים שעמידים לשינויים בשוק, להתגבר על משברים ולמצוא עוד ועוד שיטות ליצירת רווח כלכלי נוסף שאינו מתבסס רק על השוק הישראלי המקומי.

• הקורס שלו מיועד לכל מי שרוצה ללמוד כיצד לבנות אתר מצליח ואפקטיבי 

• הקורס זה מיועד לכל מי שרוצה ללמוד כיצד להשתמש בתוכניות שותפים, להכיר אותן ומעוניין ליצור נכס דיגיטלי שיאפשר הכנסה פסיבית / הכנסה נוספת.

• הקורס מיועד לכל מי שרוצה הלעשיר את היכולות והיעד שלו בשיווק דיגיטלי

• באופן חד משמעי, הקורס לא מיועד למי שמחפש התעשרות קלה ומהירה

לקורס שני חלקים המשלימים זה את זה:

חלק ראשון – גישה לקורס דיגיטלי מוקלט ומובנה – שבו פורטים התהליכים הטכניים הנדרשים לקמת נכס דיגיטלי – שלב אחרי שלב בהסברים מצולמים ומפורטים. בקורס הנ”ל יש חומר מקצועי רב ובחלק מהפעמים תשלחו אליו על מנת להתעמק בחומר.

את פירוט ההרצאות ניתן לראות בקישור הבא: http://bit.ly/3jsVSpK תחת “תוכנית הלימודים”.

חלק שני – שיעור זום ב 11 מפגשים שבועיים – כל מפגש יהיה כשעתיים אקדמיות. בהם נעסוק בתכנים מגוונים של עבודת האפיליאט, נלמד טכניקות שיווק, התמודדות עם חברות ויצירת ערוצי רווח בהשקעה תקציבית מינימלית.

סילבוס הקורס:

שיעור ראשון – רקע תיאורטי על תחום האפליאציה – איך להבנות עסק כאפיליאט מצליח
א. היכרות עם שיטות אפיליאט שונות
ב. סקירה על תכוניות אפיליאט
ג. סקירה על השוק הישראלי

שיעור שני  – שיטות מוניטזציה לייצירת הכנסות מהנכס
א. איך למצוא תוכנית שותפים שמתאימה לי
ב. שיטות לבחור את הנישה המתאימה לי
ג. שיטות וכלים למוניטיזציה ראשונית

שיעור שלישי   – קופצים למים  – הקמת פאנל מבוסס אלמנטור ווורד פרס
א. מהם פאנלים שיווקים
ב. פאנלים שיווקיים מתוחכמים
ג. היכרות עם כלי עבודה למשווקים – חלק א’

שיעור רביעי – תוכניות שותפים להירשם אליהן וסקירה של נכסים אפשריים להקמה

א. Maxbounty   
ב. Clickbank
ג. אדסנס
ד. תוכנית השותפים של אמזון

ה. היכרות עם כלי עבודה למשווקים – חלק ב’ בדגש אימייל מרקטינג.

נעבור על תבניות מוכנות להשראה לנכסים שניתן לבנות במהירות.

שיעור חמישי  – שיעור פתוח – מה הנכס שאני רוצה לבנות?

דיון בין תלמידי הקורס על הרעיונות שלהם להקמת נכסים דיגיטליים – מה השאיפות עכשיו אחרי שנחשפו לחומרים ולמידע.

שיעור שש – SEO   – קידום האתר במנועי החיפוש

  • תיכנון מילות מפתח
  • הגדרת העמודים
  • כתיבת התוכן
  • עבודה עם מערכת הקונסול של גוגל
  • עבודה עם Yoast SEO
  • מקורות לרכישת קישורים חיצוניים
  • שיטות עבודה לקידום האתר
  • ניתוח מתחרים SEMRUSH – חלק א’

שיעור שבע – פרסום במערכת הפרסום של גוגל – גוגל אדוורדס

  • שיטות פרסום שונות
  • יצירת המרות
  • שימוש בפקיסלים
  • חיבורים לאנליטיקס ולאדסנס
  • כלי קמפיינים תומכים

שיעור שמונה – פרסום במערכת הפרסום של פייסבוק לאפיליאט

  • הקמת קמפיינים מטורגטים
  • שימוש בכלי הלידים של פייסבוק
  • עבודת קידום אורגנית
  • סקירה על אינסטגרם ואפשרויות קידום לפי נישות

שיעור תשע  – רגולציה וכלים תומכים – עקרונות של משא ומתן מול חברות

  • סקירה כללית בנושא רגולציה – דיוור, הנגשה חוקי מדינות ועוד
  • איך מדברים עם מנהלי החשבונות בחברות שאנחנו מקדמים
  • יצירת אמון
  • משא ומתן מול החברות לקבל תנאים טובים יותר
  • הגברה של הרווחיות מול המשווקים
  • מניעת הונאות מצד החברות – ניהול סיכונים

שיעור עשר –  שיטות קידום נוספות וסיכום

  • פרסום וקידום ערוץ יוטיוב – עקרונות בסיס
  • קידום באמצעות Taboola Outbrain
  • דיון פתוח שאלות ותשובות והשלמת נושאים
  • הצגת נכסים של תלמידים המעוניינים בכך

חשוב – ייתכן ויהיו שינויים בנושאי הקורס בהתאם לצרכים של התלמידים. כמו כן יועלו שיעורים תומכים בהקלטות לאתר הקורס על מנת להרחיב את המידע המוגש בקורס.

1
שיעור 1 – מבוא לתוכניות שותפים והאופן שבו משווק אפיליאט חושב
101:00
2
שיעור 2 – להיות אפיליאט בישראל ולהתפרנס מהשוק המקומי
105:00
3
אפיליאט שיעור 3 – מה אלו פאנלים? ואיך משתמשים בהם?
4
משימת שיעור 3 – קורס אפיליאט
5
שיעור 4 – להרוויח באמצעות אדסנס, ניתוח מתחרים ושיטות מוניטיזציה נוספות
123:00
6
שיעור 5 – יסודות קידום אתרי אינטרנט – SEO – והחלטה על מבנה האתר
120:00
7
שיעור 6 – המשך SEO – השגת קישורים לקידום האתר
90:03
8
שיעור 7 – האצת האתר, מעבר על אתרים של תלמידים ורעיונות לעסקים
90:00

תהיו הראשונים לתת סקירה

בבקשה היכנסו על מנת לקרוא את הביקורת
דילוג לתוכן